چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا
سرخط خبرها

خواب پرسپولیس از فروش عبدالکریم تعبیر نشد

  • کد خبر: ۲۳۹۸۷۳
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴
خواب پرسپولیس از فروش عبدالکریم تعبیر نشد
مدیریت باشگاه پرسپولیس برای فروش مدافع قطری خواب رویایی دیده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت دو باشگاه الوکره و العربی قطری برای خرید عبدالکریم حسن از پرسپولیس باعث شد قیمت رضایت نامه او از ۳۰۰ هزار دلار به یک میلیون و سیصد هزار دلار برسد. در همین راستا رضا درویش با سرکار گذاشتن قطری‌ها امیدوار بود که بتواند قیمت رضایت نامه حسن را به دو میلیون دلار برساند.

 اما این مسئله باعث شد که باشگاه الوکره از جذب حسن انصراف داده و باشگاه العربی هم شب گذشته رسما اعلام کند بیشتر از یک میلیون دلار برای رضایت نامه حسن هزینه نخواهند کرد.

 با این شرایط درویش چاره‌ای جز فروش مدافع قطری با قیمت یک میلیون دلار ندارد و ادامه تعلل در این زمینه می‌تواند با انصراف باشگاه قطری و خرید بازیکن دیگری توسط این باشگاه همراه باشد. در غیر این صورت باشگاه پرسپولیس مجبور است حسن ناراضی را حفظ کند و اگر او همچنان برنگشت به فیفا شکایت کند. مسئله‌ای که در هر صورت به پرسپولیس از نظر فنی کمکی نخواهد کرد و گاریدو در هر شرایطی یک بازیکن آماده و با انگیزه را برای پست دفاع چپ می‌خواهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->